Afgan Hükümeti Müşerref'in istifasından memnun

Afgan Hükümeti Müşerref'in istifasından memnun
Afganistan hükümeti sözcüsü, Pakistan Devlet Başkanı Pervez Müşerref'in istifasının Afganistan'a olumlu etkisi olacağını düşündüklerini bildirdi.

İçişleri Bakanlığı sözcüsü Zemeri Beşeri, Müşerref'in "fiiliyatta değil, sadece sözde" ABD'nin müttefiki olduğunu söyledi.
    
Beşeri, Kabil'in Pakistan istihbaratının Afganistan'daki saldırılarda parmağı olduğu suçlamalarına işaret ederek, Müşerref'in ülkesi için iyi olmadığı ifadesini kullandı.
    
Afganistan Dışişleri Bakanlığı sözcüsü Sultan Ahmed Bahin de hükümetin, Müşerref'in istifasının Pakistan ve Afganistan'da demokrasiyi güçlendireceğinden umutlu olduğunu söyledi.
    
Müşerref, devlet başkanlığı ile birlikte yürüttüğü genelkurmay başkanlığından geçen yıl istifa etmişti.
    
Pervez Müşerref, devlet başkanlığı görevinden istifasını bugün meclis başkanlığına göndereceğini açıklamıştı.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.