Sudan Devlet Başkanı El Beşir İstanbul'a geldi

Sudan Devlet Başkanı El Beşir İstanbul'a geldi
Sudan Devlet Başkanı El Beşir, Türk-Afrika İş Birliği Zirvesi'ne katılmak üzere özel uçakla İstanbul'a geldi. Herhangi bir açıklama yapmayan El Beşir, havalimanından ayrıldı.

El Beşir'i taşıyan özel uçak, saat 17.45 sıralarında Atatürk Havalimanı'na indi. İşadamı Zeynel Abidin Erdem ve öteki yetkililer tarafından karşılanan El Beşir, herhangi bir açıklama yapmadan havalimanından ayrıldı. El Beşir'in Çırağan Sarayı'nda bugün başlayan Türk-Afrika İş Birliği Zirvesi'ne katılması bekleniyor.

El Beşir hakkında, soykırım yaptığı iddiasıyla Uluslararası Ceza Mahkemesi'nde dava açılmıştı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.