ABD askerleri Erbil yakınlarında iki sivili öldürdü

ABD askerleri Erbil yakınlarında iki sivili öldürdü
Amerikan güçlerinin dün Erbil - Mahmur karayolunda bir araca ateş açarak iki sivili öldürdüğü bildirildi. Irak'ın Sesi ajansının polis kaynaklarına dayandırdığı haberine göre, ABD askerleri kendilerine yaklaşan araca kurşun yağdırdı.

Erbil'deki Azadi hastanesinden bir kaynak ise, 50 yaşındaki bir adamla 20 yaşındaki oğlunun vücutlarına toplam 50 kurşun isabet ettiği bilgisini verdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.