Mahmud Abbas, Suudi Arabistan'a gidiyor
Yayınlanma:
Filistin Otoritesi Başkanı Mahmud Abbas, resmî temaslarda bulunmak üzere Suudi Arabistan'a gidiyor. Abbas, Suudi Kralı Abdullah Bin Abdülaziz ve diğer üst düzey yetkililerle görüşecek
Filistin'in Sesi Radyosu'na göre Cidde'de gerçekleşecek görüşmelerde iki tarafın ilişkilerinin yanı sıra Filistin'deki iç gelişmeler de değerlendirilecek. Radyoya konuşan Riyad'daki Filistin Büyükelçisi Cemal El Şubaki, Abbas'ın Filistin'deki son gelişmeler hakkında Kral Abdullah'a bilgi vereceğini kaydetti. Şubaki, iki liderin ayrıca Hamas'ın kontrolündeki Gazze'nin durumunu ele alacaklarını ve Filistinli gruplar arasında birlik ve uyum sağlanmasını görüşeceklerini ekledi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.