Mahmud Abbas, Suudi Arabistan'a gidiyor

Mahmud Abbas, Suudi Arabistan'a gidiyor
Filistin Otoritesi Başkanı Mahmud Abbas, resmî temaslarda bulunmak üzere Suudi Arabistan'a gidiyor. Abbas, Suudi Kralı Abdullah Bin Abdülaziz ve diğer üst düzey yetkililerle görüşecek

Filistin'in Sesi Radyosu'na göre Cidde'de gerçekleşecek görüşmelerde iki tarafın ilişkilerinin yanı sıra Filistin'deki iç gelişmeler de değerlendirilecek. Radyoya konuşan Riyad'daki Filistin Büyükelçisi Cemal El Şubaki, Abbas'ın Filistin'deki son gelişmeler hakkında Kral Abdullah'a bilgi vereceğini kaydetti. Şubaki, iki liderin ayrıca Hamas'ın kontrolündeki Gazze'nin durumunu ele alacaklarını ve Filistinli gruplar arasında birlik ve uyum sağlanmasını görüşeceklerini ekledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.