İran, yeni nükleer santraller inşa edecek

İran, yeni nükleer santraller inşa edecek
İran'ın nükleer enerji üreten devlet şirketinin başkanı Ahmed Feyyazbaş, yeni nükleer santraller inşa etmeye hazırlandıklarını söyledi.

Resmî haber ajansı IRNA'nın haberine göre Feyyzbaş, yüklenici firmalarla yeni santrallerin inşa edileceği yerleri belirlemek üzere anlaşma imzaladıklarını söyledi. İranlı yetkili, bu sürecin 13 ay süreceğini kaydetti.

İran, 2021 yılına kadar bu yıl hizmete girecek Buşehr santrali haricinde 6 santral daha inşa etmeyi planlıyor.

Tahran, Batı'nın kuşkuyla yaklaştığı nükleer programının tamamen barışçı olduğunu vurguluyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.