İran, yeni nükleer santraller inşa edecek
Yayınlanma:
İran'ın nükleer enerji üreten devlet şirketinin başkanı Ahmed Feyyazbaş, yeni nükleer santraller inşa etmeye hazırlandıklarını söyledi.
Resmî haber ajansı IRNA'nın haberine göre Feyyzbaş, yüklenici firmalarla yeni santrallerin inşa edileceği yerleri belirlemek üzere anlaşma imzaladıklarını söyledi. İranlı yetkili, bu sürecin 13 ay süreceğini kaydetti.
İran, 2021 yılına kadar bu yıl hizmete girecek Buşehr santrali haricinde 6 santral daha inşa etmeyi planlıyor.
Tahran, Batı'nın kuşkuyla yaklaştığı nükleer programının tamamen barışçı olduğunu vurguluyor.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.