Erdoğan'a, Ermenistan'dan da olumlu yanıt

Erdoğan'a, Ermenistan'dan da olumlu yanıt
Ermenistan Dışişleri Bakanı Edvard Nalbandyan, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın Ermenistan ile diyalog başlatılabileceği yönündeki açıklamasını memnuniyetle karşıladı.

Rus İtar-Tass ajansının haberine göre Nalbandyan, yaptığı açıklamada, ''Ermenistan her zaman bölgemizde işbirliği ve güvenlik konularıyla ilgili diyalog ve görüşmeler başlatılmasını istedi. Türkiye Başbakanının bu konularda Ermenistan ile görüşme başlatma niyetine ilişkin açıklamasını sadece son derece övgüye değer bulabilirim'' ifadelerini kullandı. 
 
Haberde, Ermenistan Cumhurbaşkanı Serj Sarkisyan'ın sözcüsü Samuel Farmanyan'ın açıklamasına dayanılarak, Sarkisyan'ın Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'e, Eylül ayında Türkiye ile Ermenistan arasında oynanacak milli maç vesilesiyle resmi davet gönderdiği belirtildi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.