Eylemciler ile  NATO askeri öldürüldü

Eylemciler ile  NATO askeri öldürüldü
Afganistan'ın doğusunda, ABD önderliğindeki koalisyon askerlerinin girdiği çatışmada 30'dan fazla eylemcinin öldüğü bildirildi.

Koalisyon sözcülüğünden yapılan açıklamada, Laghman bölgesindeki çatışmalarda koalisyon birliklerinin eylemcilere karşı hafif silahlar ve hava saldırısıyla karşılık verdiği belirtildi. Çok sayıda havan topunun ve bomba yapımında kullanılan malzemenin imha edildiği vurgulandı.

Bu arada NATO'dan yapılan açıklamada, dün Gazni bölgesinde yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu 3 askerin öldüğü aktarıldı. Ölen askerlerin milliyetleri belirtilmedi. Gazni bölgesinde Polonyalı birlikler görev yapıyor.

Taliban rejiminin devrildiği 2001'den bu yana en kanlı saldırılara sahne olan Afganistan'da, bu yılın başından beri meydana gelen şiddet olaylarında 3 bin 400'den fazla insan hayatını kaybetti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.