İran'dan bir uzay hamlesi daha

İran'dan bir uzay hamlesi daha
İran, 10 yıl içinde uzaya astronot göndermeyi planlıyor. İran Uzay Ajansı Başkanı Rıza Tagipur, devlet televizyonunda yer alan açıklamasında astronot göndermek için önümüzdeki yıl kesin bir tarih belirleyeceklerini söyledi. Ancak başka bilgi vermedi

İran, son yıllarda uzay konusundaki çalışmalarını artırmıştı. Bu durum, zaten nükleer programından şüphelenen bazı ülkelerin İran hakkındaki endişelerini daha da artırmıştı.

İran Uzay Ajansı Başkanı Tagipur, geçtiğimiz Pazar günü de uzaya uydu taşıma kapasitesine sahip bir füze fırlattıklarını duyurmuştu.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.