'İran'a saldırmayı artık beyninden çıkar'

'İran'a saldırmayı artık beyninden çıkar'
İsrail'de hükümette Kadima Partisi'nden Konut bakanı ve Gizli Servisler Sorumlusu olan Meir Şetrit, İran'ın nükleer tesislerine yönelik saldırıyla ilgili İsrail'in tehditlerden  sakınması gerektiğini söyledi.

'HEDEF ÜLKE: İRAN, PAROLA: FARS ANAHTARI' HABERİ İÇİN TIKLAYIN

Fars haber ajansının bildirdiğine göre Şetrit,  İsrail basınından Haaretz'te yarın yayınlanacak demecinde önemli açıklamalar yaptı. İran'ın nükleer faaliyetleriyle ilgili İran'ın nükleer tesislerine yönelik saldırı düzenlenmesi yönündeki bazı İsrailli yetkililerin açıklamalarıyla ilgili bir soruya cevap veren Şetrit, "Bu, ancak delilik olabilir, İsrail İran'a yönelik saldırı düşüncesini tamamen unutmalıdır" dedi. 

Şetrit, İsrail'in İran'a yönelik 'askeri saldırı' kelimesi artık unutması ve İran'la ilgili bu gibi düşünceleri hatta  beyninden çıkarması gerektiğinin altını çizerken, bu açıklama İsrail başbakanı Ehud Olmert'in, "İran'a İsrail'e saldırırsa İsrail yalnızca kendini savunur!" açıklamasının ardından geldi.

İran'a yönelik bir saldırının ancak delilik ve sorumsuzca bir iş olacağını söyleyen İsrail kabinesinin bu üyesi, İsrailli bazı yetkili ve bakanların İran'a yönelik saldırı  tehditlerinin de kabul edilemez büyük hata  ve son derece tehlikeli bir üslup olarak değerlendirdi.

İsrail Gizli Servisler Sorumlusu, "İsrail'de, İran'a saldırılmasına inanan kişilerin bile bu sözleri ağızlarına almalarına izin verilmemeli" diyerek, İsrail'in yapması gereken İran'ın gelişmekte olan askeri nükleer gücüne karşı tedbir almak olması gerektiğini söyledi.

İran'ın nükleer tesislerine yönelik bir saldırının bu ülkenin nükleer çalışmalarını engelleyip engelleyemeyeceğinin de  kuşkulu olduğunu söyleyen Siyonist yetkili, İsrail gizli servislerinden, İran'ın nükleer ve askeri alandaki ilerlemeleriyle  ilgili  ciddi  çalışmalarını sürdürmelerini istedi.

Uluslar arası Atom Enerjisi Kurumu, İran'ın nükleer  çalışmalarının  kendi gözetimlerinden olduğunu bildirmesine rağmen, ABD ve Batılı ülkelerin desteğini Siyonist rejim İsrail, elinde bulunan en az 300 nükleer başlıklı füze ile bölgede kaos ve işgalin devamına neden olurken, bu gerçekleri saptırmak için de sürekli olarak İran'ın nükleer enerji çalışmalarının askeri olduğunu yönünde  iddiada bulunuyor.


habervaktim.com

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.