Amerikan gemileri Boğazlardan geçiyor

Amerikan gemileri Boğazlardan geçiyor
ABD ve Polonya'ya ait 2 askeri gemi, Çanakkale Boğazı'ndan geçti. ABD gemisinin nereye gittiği henüz bilinmiyor. 

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, sabah erken saatlerde Ege Denizi yönünden Çanakkale Boğazı'na giriş yapan Polonya gemisi ''General Plasky'' ile ABD'nin ''Mc Faul-74'' gemisine kılavuz kaptan bindi.

Türk Sahil Güvenlik botunun eşlik ettiği gemilerin geçişi sırasında kordon boyunda toplanan vatandaşlar dürbünlerle geçişi takip etti, fotoğraf çekti.

Polonya gemisinin, varış limanı olarak Romanya'nın Köstence kenti bilgisini verdiği, ABD gemisinin ise nereye gittiği konusunda bir bildirimde bulunmadığı öğrenildi.

AA

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.