Özürlülere otoparklar bedava olacak

Özürlülere otoparklar bedava olacak
Hollanda'da koalisyon ortaklarından İşçi Partisi (PvdA) otomobil sahibi özürlülerden otopark parası alınmaması için bir inisiyatif başlattı. Parti, bu yönde hazırladığı yasal düzenlemeyi içeren teklifi meclis gündemine getirmeye hazırlanıyor. PvdA'lı m

Hollanda'nın belirli bölgelerinde otopark için özürlülerden para alınmadığını ama bazı bölgelerde ise alındığını belirten PvdA'lı milletvekili, özürlü insanların hareket alanlarını kısıtlayan bu durumun anlaşılmaz olduğunu dile getirdi. Milletvekili, ayrıca şu anda kullanılan para ödeme makinelerinin de özürlülere göre dizayn edilmediğini ve bunun da ücretsiz uygulamaya geçmek için bir nedeni olarak sayılabileceğini söyledi. 

Hazırladıkları teklifin kabul edilmesi halinde, bunun, özürlülerin topluma katılımını da olumlu etkileyeceğine değinen Marjo van Dijken, mecliste gerekli desteği alacaklarını sandığını ifade etti. 

Marjo van Dijken tarafından hazırlanan öneriye başta kendi partisi PvdA olmak üzere, iktidardaki Hıristiyan Demokratlar Birliği (CDA) ile ana muhalefetteki Sosyalist Parti (SP) gruplarının da destek verdiği belirtildi. 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.