ABD, Afganistan'da sivilleri öldürüyor

ABD, Afganistan'da sivilleri öldürüyor
Afganistan İçişleri Bakanlığı, bugün Amerikan komutasındaki koalisyonun düzenlediği bir bombardıman sırasında 76 sivilin öldüğünü açıkladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, ölen sivillerin çoğunun kadın ve çocuk olduğu ve olayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi. 
 
Beyaz Saray sözcüsü Gordon Johndroe, Afganistan İçişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya, şu karşılığı verdi: 
 
"ABD ile NATO sivil ölümlerinin önlenmesi için önlem almıştır. Afganistan'dan gelen ilk bilgilere karşı temkinliyim. Taliban ve aşırılık yanlısı güçler, bir bombardıman yerine gitmek konusunda genellikle çok hızlılar. Ondan sonra da ABD ve müttefiklerini kendilerinin yaptığı şiddet eylemlerinden sorumlu tutuyorlar."

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.