Afganistan'da NATO helikopteri düştü

Afganistan'da NATO helikopteri düştü
Afganistan'ın doğusunda NATO tarafından kiralanan bir helikopterin düştüğü, ilk belirlemelere göre bir kişinin öldüğü bildirildi.

NATO sözcüsü, sivil amaçlı kullanılan helikopterin Kunar vilayetinde askeri üsten havalandıktan sonra düştüğünü, olaya "düşman saldırısının" yol açma ihtimali bulunmadığını söyledi. 
 
Yazılı açıklamada da, Mi-8 tipi helikopterde bulunan bir kişinin öldüğü, üç kişinin de yaralandığı ifade edildi.

Açıklamada, ölen kişinin milliyeti ya da kaza nedeni hakkında bilgi verilmedi.


(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.