Zehirli etten 12 kişi öldü

Zehirli etten 12 kişi öldü
Kanada'da geçen hafta ortaya çıkan zehirli et skandalında kurbanların sayısı 12'ye yükseldi.

Toronto'nun kuzeyindeki entegre et fabrikası Maple Leaf'in hemen hemen tüm ürünlerinde listeriya bakterisi görüldüğü bildirildi. Daha önce, bu firmanın 23 ürününde listeriya tespit edildiği açıklanmıştı.
    
Kanada Tarım Bakanı Gery Ritz, ölü sayısını açıklamaktan çekinse de Kanada Gıda Kontrol Ajansı Sözcüsü Mark Raizenne, Ontairo'da 11 ve British Colombia'da bir kişinin listeriyadan öldüğünü duyurdu.
    
Ritz, ölü sayısının artmasından endişe ettiklerini söyledi.
    
Yetkililer halka, bir süre et ürünü tüketmemeyi tavsiye ediyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.