Mahmud Abbas, Olmert ve Bush ile görüşecek
Yayınlanma:
Filistin Otoritesi Başkanı Mahmud Abbas, önümüzdeki hafta İsrail Başbakanı Ehud Olmert, Eylül ayı içerisinde ise ABD Başkanı George Bush ile görüşecek. Bölgeye gerçekleştiği ziyaret çerçevesinde dün Amerikan Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice ile görüşe
Filistinli baş müzakereci Ahmed Kurey, Mahmud Abbas ve Condoleezza Rice arasındaki görüşmenin ardından "Başkan Abbas önümüzdeki hafta Ehud Olmert, Eylül ayında da George Bush ile New York'ta görüşecek" dedi. Kurey, görüşmelerin hangi tarihte gerçekleşeceği konusunda net bilgi vermedi.
İsrail ve Filistin, Amerika'nın sponsorluğunda bir barış anlaşması imzalamak için görüşmelerde bulunuyor. Ancak iki taraf da önemli konularda bir ilerleme sağlayamadı. Öte yandan ABD Başkanı Bush ise anlaşmanın, görevi bırakacağı Ocak ayından önce sağlanmasını istiyor. Condoleezza Rice da sürecin devamlılığını sağlamak için barış görüşmeleri başladıktan sonra 7 kez bölgeye gelmişti.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.