Talabani: Amerikan askerleri 2011'de çekilecek

Talabani: Amerikan askerleri 2011'de çekilecek
Irak Cumhurbaşkanı Celal Talabani, ülkesindeki Amerikan askerlerinin 2011 yılında çekilmesi konusunda anlaşmaya vardıklarını söyledi.

Celal Talabani, El Hurra televizyonuna yaptığı açıklamada, ABD'nin askerlerini 2015'e kadar Irak'ta bulundurmak için izin istediğini, kendilerinin ise 2010 tarihini önerdiklerini söyledi. Talabani, pazarlıklar sonucunda 2011 yılında karar kıldıklarını belirtti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.