Dubai yangınında 11 kişi öldü

Dubai yangınında 11 kişi öldü
Birleşik Arap Emirlikleri'nin (BAE) başkenti Dubai'de yabancı işçilerin kaldığı bir binada çıkan yangında 11 işçi öldü.

Dubai'deki Hindistan Konsolosu Venn Rajamony, ölen işçilerden 10'unun Hintli olduğunu söyledi.
    
Polis yetkilileri, bir polis karakolunun arkasındaki 30 odalı binada yaklaşık bin işçinin kaldığını söyledi.
    
Uluslararası insan hakları örgütleri uzun süredir, petrol zengini BAE'de çalışan çoğu Asyalı yabancı işçilerin çalışma koşullarının kötü olduğuna dikkat çekiyor ve kaldıkları yerlerin düşük güvenlik standartlarını eleştiriyor.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.