İngiliz polisi kayıp Türk'ü arıyor
Nisan ayından beri oğlu Özçelik'ten haber alamadıkları açıklayan ailesi, oğullarıyla 1 Nisan 2008 tarihinden önce sürekli irtibatta olduklarını ancak iş bulmak için şehir dışına çıktıktan sonra bir daha haber alamadıklarını söyledi. Oğullarının nerede olduklarını bilmediklerini ve yardım istediklerini belirten Özçelik'in Kuzey Londra'nın Islington bölgesinde yaşayan ailesi, oğullarının ne uyuşturucu ne de alkol problemi olduğunu, sürekli ailesiyle yakın ilişki içinde olduğu açıkladı.
Mustafa Özçelik'in yıllarca kebabçıda çalıştığı ve gazete ilan sayfalarında bulduğu kebap işi için şehir dışına çıkmasıyla birlikte bir daha haber alınamadığı bildirildi. Olayı araştıran İngiliz polisi ise, aratırmayı derinleştirerek yerel gazeteler aracılığıyla kaybolan Türk hakkında bilgi toplamaya çalışıyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.