İki başlı bebek öldü
Yayınlanma:
Bangladeş'te, iki başlı doğan bebek, iki gün sonra yüksek ateş ve solunum güçlüğünden öldü.
Jessore doğumevi yetkilileri, "Kiron" adı verilen ve pazartesiden beri sağlığı iyi olan bebeğin aniden ateşlendiğini ve solunum güçlüğü çekmeye başladığını belirterek, "Bebeği Dakka'da bir hastaneye göndermek istedik, ama ailesi çok yoksul. Bebeği evlerine götürdüler ve öldü" dedi.
Sezaryenle 5,5 kilo doğan Kiron ve 22 yaşındaki annesi, Keşobpur'daki klinikten, 150 bin meraklının buraya akın etmesi üzerine polis korumasında Jessore doğumevine nakledilmişti.
AA
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.