Gustav kasırgasında 51 kişi öldü
Yayınlanma:
Gustav Kasırgası'nın Haiti'de 51 kişinin ölümüne yol açtığı açıklandı.
Haiti Sivil Koruma Dairesi yetkilisi Alta Jean-Baptiste, şu ana dek 51 kişinin öldüğünün belirlendiğini, ölümlerin büyük bölümünün, ülkenin batısı ile güneyinde, sel ve toprak kayması nedeniyle olduğunu söyledi.
Daha önce yapılan açıklamada, Dominik Cumhuriyeti'nde de etkisini gösteren kasırganın 22 kişinin ölümüne neden olduğu belirtilmişti.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.