'Yakında büyük bayramlar yaşanacak'
İslam Dünyası STK’ları Birliği Genel Sekreteri Necmi Sadıkoğlu Kurban Bayramı münasebetiyle yayınladığı mesajda İDSB üyelerinin ve Müslümanların bayramlarını tebrik etti ve İslam Dünyası ile ilgili önemli mesajlar verdi.
2005 senesinde İstanbul’da kurulan ve halen 107 üyesi bulunan İslam Dünyası STK’ları Birliği (İDSB) Genel Sekreteri Necmi Sadıkoğlu yayınladığı mesajında bu Kurban Bayramını da İslam dünyasının yaşadığı acılardan dolayı hüzünlü ve buruk karşıladıklarını ancak herşeye rağmen gelecek için ümitli olduklarını ifade etti. “İslam Dünyası önemli bir uyanış ve sıçrama dönemi yaşıyor” diyen Sadıkoğlu mesajında şunları söyledi: “Önümüzdeki karanlık tablo bizi yanıltmamalı. Irak, Filistin gibi kanayan yaralarımız, verilen yüzbinlerce kurban, İslam Dünyasının uyanışına vesile oluyor. Güneş, yıldızlar kaybolmadan doğmaz. Her gecenin sabahı, her kışın baharı mutlaka vardır. Yeni bir dönemin, büyük bayramların arefesindeyiz. Ümit ediyoruz, bu bayram, İslam âlemi için hayırlara, zaferlere ve saadete vesile olur. İnsanlığın huzur ve barışı da buna bağlıdır. Bu bayram, tüm kardeşlerimizi İslam dünyasının mazlum halkları için, İslam âleminin maruz kaldığı zulümlerden ve kötü muamelelerden kurtulması için, İslam ülkelerinin maddî ve manevî olarak ayağa kalkması için, İslam dünyasının birlik ve beraberliği için dua etmeye davet ediyorum. Kardeşliğimizi bugünlerde daha çok hatırlayıp aramızdaki bağlarımızı kuvvetli hale getirmeliyiz. Birlik ve dayanışmaya bugün düne göre daha çok muhtacız. Tüm kardeşlerimin bayramlarını tebrik ediyor, Kurban Bayramının İslam Dünyasına hayırlar getirmesini Cenab-ı Allah’tan niyaz ediyorum.”
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.