Londra'da ilk teravih heyecanı
Londra'nın kuzeyinde Türk vatandaşların da yoğun bulunduğu Dalston bölgesinde bulunan Aziziye Camii'ne giden halk, İngiltere Din İşleri Müşaviri Yaşar Çolak'ın da katılımıyla teravih namazını kıldı.
Teravih öncesi Cihan'a konuşan İngiltere Din İşleri Müşaviri Yaşar Çolak, Ramazan ayına kavuşmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Bütün vatandaşların Ramazan ayını kutlayan Çolak, verdiği mesajda, "Avrupa'da yaşayan Müslümanlarla, birliğimizin, dirliğimizin ve bütünlüğümüzün vesilesi olarak idrak ve ihya etmeye çalışacağız. Camilerimiz ve milli kuruluşlarımızla, burada yaşayan vatandaş ve soydaşlarımıza Ramazan'ın bereket ve faziletini, iftar sofralarının güzelliğini ve fakir-fukaranın dünyasına inmenin derin hazzını yaşamaya çalışacağız. Bu vesileyle Ramazan-ı Şerif'in bütün vatandaşlarımıza ve tüm İslam dünyasına hayırlı olmasını niyaz ediyorum." dedi.
Aziziye Camii'nde bir araya gelen farklı ülkelerden Müslümanlar, yatsı namazının ardından teravih namazını eda etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.