Dalay Lama taburcu oldu

Dalay Lama taburcu oldu
Tibet'in ruhani lideri Dalay Lama, geçen hafta rahatsızlığı nedeniyle kaldırıldığı hastaneden taburcu oldu.

Karın ağrısı şikayetiyle gittiği Hindistan'ın batısındaki Bombay'daki Lilavati kliniğinden gülerek çıkan 73 yaşındaki Dalay Lama, yetkililerle el sıkıştı ve zırhlı aracına binerek hastaneden ayrıldı.
    
Dalay Lama'nın özel kalemi Tenzin Taklha, 28 Ağustosta, yorgunluk nedeniyle üç haftalık programını iptal eden Dalay Lama'nın hastaneye kaldırıldığını, durumunda endişeye mahal verecek bir sorunun söz konusu olmadığını açıklamıştı.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.