Ahmedinejad New York'a gidecek

Ahmedinejad New York'a gidecek
İran Dışişleri Bakanı Manuçehr Mutteki, Rusya'dan da desteği ile inşa edilen Buşehr istasyonunun 2009 itibariyle elektrik üretmeye hazır hale geleceğini söyledi.

Mutteki, Lübnan eski Başbakanı Ömer Karami ile görüştükten sonra düzenlenen basın toplantısında Buşehr istasyonunun 2009'da faaliyete geçeceğini söyledi.

Mutteki, basın toplantısında ayrıca Karami ile bölge ile ilgili konuları ve Lübnan'daki son gelişmeleri görüştüklerini söyledi. Mutteki, Lübnan Başbakanı Karami'nin, kendisinin yanı sıra İran cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad ile görüşerek ikili ilişkileri ve iki tarafı ilgilendiren ortak konuşları ele alacaklarını kaydetti.

Öte yandan Mutteki, Ahmedinejad'ın New York'ta düzenlenen BM Genel Kurul Toplantısı'na katılmak üzere Amerika'ya gideceğini söyledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.