Kasırga'dan kaçanlar evlerine dönüyor

Kasırga'dan kaçanlar evlerine dönüyor
Orta Amerika'da etkili olan Gustav Kasırgasından kaçan New Orleans sakinlerinin yarından itibaren evlerine dönebilecekleri açıklandı.

New Orleans Belediye Başkanı Ray Nagin, zorunlu tahliye durumunun bu gece yarısından sonra sona ereceğini ve isteyenlerin yarından itibaren dönebileceklerini söyledi. 

Kentin halen tehdit altında olduğunu ifade eden Nagin, "gönüllü tahliye" durumunun sürdüğünü kaydetti. 

Gustav'ın kente yönelmesi, ABD tarihinin en kapsamlı tahliye işlemine yol açmış, bölgede yaşayan yaklaşık 1,9 milyon kişi evini terk etmek zorunda kalmıştı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.