Sarkisyan öneriden memnun

Sarkisyan öneriden memnun
Ermenistan Devlet Başkanı Serzh Sarkisyan, Türkiye'nin Kafkasya İstikrar ve İşbirliği Platformu önerisini memnuniyetle karşıladıklarını söyledi.

Büyükelçi Ünal Çeviköz'ü kabul eden Sarkisyan, görüşmenin ardından "Ermenistan, güven, istikrar ve güvenliği güçlendirmeye ve bölgedeki işbirliğini derinleştirmeye yönelik çabaları daima takdir etmiştir ve ediyor" dedi. 
 
Ermenistan Devlet Başkanı, Büyükelçi Çeviköz'ün ziyaretinin, iki ülke arasında, karşılıklı ilişkilerin kurulması için görüşmeler yapılması olasılığını teşvik ettiğini ifade etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.