Küba ambargonun kalmasını istiyor

Küba ambargonun kalmasını istiyor
Küba, ABD'nin ambargoyu kaldırmasını istedi.

Dışişleri Bakanlığınca bu sabah yapılan açıklamada, "Amerikan hükümeti, kasırga felaketine uğrayan Küba halkıyla gerçekten işbirliği yapmak istiyorsa önce ambargoyu kaldırmalı" denildi. 
 
Kübalı yetkililer, Gustav kasırgasının Küba'ya verdiği zarardan üzüntü duyduklarını açıklayan ABD'ye dün gece teşekkür etmiş, ancak ABD'nin 100 bin dolarlık yardım teklifini kabul veya reddettiklerine açıklık getirmemişlerdi. 
 
ABD, 1962'den beri Küba'ya ambargo uyguluyor. Gustav kasırgasında, Küba'da 100 binden fazla bina yerle bir olmuş ya da büyük hasar görmüştü.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.