Afganistan'da polis merkezine saldırı
Yayınlanma:
Afganistan'ın ikinci büyük kenti olan, güneydeki Kandahar'da polis merkezine bugün intihar saldırısı düzenlendi.
Polis yetkilisi Nematullah Han, iki ayrı patlama olduğunu belirtirken, bir başka yetkili de sınır polisi komutanı General Abdül Razik'in hedef alındığını söyledi, ancak ayrıntı vermedi.
Yetkililer, üzerlerinde bomba bulunan iki kişinin polis merkezine girerek bombaları patlattıklarını kaydettiler.
Saldırıda ölü ve yaralıların olduğu, kayıplar arasında sivillerin de bulunduğu bildirildi, ancak sayı açıklanmadı.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.