'Eyvah Nader geldi!'
2000 yılındaki seçimlerde Demokrat Parti'nin oylarını böldüğü ve Bush'un başa geçmesinde rol oynadığı için eleştirilen Ralph Nader, yeniden aday olacak.
"HILLARY SEÇİLİRSE BEN DE ADAY OLURUM"
Amerika’da yaklaşan başkanlık seçimleri öncesinde Demokrat Parti’nin korkulu rüyası Ralph Nader yeniden sahneye çıktı. 1992, 1996 ve 2000’de Yeşiller Partisi’nden, 2004’te de bağımsız olarak başkanlık seçimlerine katılan Ralph Nader, Hillary Clinton’un Demokrat Parti’nin adayı olarak seçilmesi halinde, kendisinin de seçimlere bağımsız olarak gireceğini söyledi. Nader, Hillary Clinton’un Bill Clinton’ın kötü bir kopyası ve George Bush gibi savaş yanlısı olduğunu da kaydetti.
AL GORE’A SEÇİM KAYBETTİRMİŞTİ
Eski bir Demokrat Partili, Lübnan asıllı bir Hıristiyan olan ve çevreci projeleriyle tanınan Ralph Nader’in bu son açıklaması, Demokratları Cumhuriyetçiler karşısında yine zor durumda bırakacak. Zira, 2000 ve 2004’te aldığı oylarla başkanlık seçimlerinin kaderini belirleyen Nader, eğer aday olmazsa seçmenleri büyük ihtimalle Demokrat Parti için oy kullanacak. 2000 yılındaki seçimlerde aldığı yüzde 2,7’lik oyla Demokrat Partili oyları bölen Nader, Al Gore’un Bush karşısında seçimi kaybetmesinin de sebebi olarak gösterilmişti.
HILLARY VE OBAMA KARŞILAŞTIRMASI
Demokrat Parti’nin başkan adayları Hillary Clinton ve Barack Hüseyin Obama hakkındaki görüşlerini de açıklayan Nader, Hillary Clinton’un savaş yanlısı ve silah tüccarlarının tarafında yer aldığını belirtti. Nader, Obama için ise şunları söyledi: “Obama kapasiteli biri ve sorunlara çözüm konusunda önemli açıklamalar yapıyor. Ancak şimdiye kadar yeterince siyasi bir cesaret gösteremedi” dedi.
(Mehmet Nedim Aslan - habervaktim)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.