Deprem İran'da can kaybına yol açmış olabilir

Deprem İran'da can kaybına yol açmış olabilir
İranlı bir yetkili, bugün İran'ın güneyinde meydana gelen depremin can kaybına yol açmış olabileceğini söyledi.

İran'ın Hürmüzgan eyaleti Felaket Kumanda Merkezi Başkanı Yasir Hazbavi, arama ve kurtarma ekiplerinin de bölgeye gönderildiğini belirtti. Reuters ajansına konuşan Hazbavi, "Bandar Abbas ve yakınındaki Keşm'de bütün kurtarma ekipleri alarm durumunda. Bölgeye ekipler gönderdik. Ölü veya yaralı olma ihtimali var" dedi. 

İran'ın güneyinde büyük bir petrol rafinerisinin bulunduğu Bandar Abbas yakınlarında 6,1 şiddetinde bir deprem meydana geldiği bildirilmişti. Amerikan Jeolojik Araştırmalar Merkezi'nden yapılan açıklamada, TSİ 14:00 sularında meydana gelen depremin merkez üssünün, Bandar Abbas'ın 53 kilometre güneybatısında ve yerin 55 kilometre altında olduğu belirtilmişti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.