Endonezya ve Japonya'da şiddetli depremler

Endonezya ve Japonya'da şiddetli depremler
Endonezya ve Japonya'da art arda iki ayrı güçlü deprem meydana geldi. Her iki ülkede de tsunami alarmı verildi.

Endonezya Metoroloja Ajansının açıklamasına göre doğudaki Molucca adalarını vuran deprem TSİ 03:00'de, 6.6 büyüklüğünde oldu. Depremin merkezinin denizde olduğu ve Molucca'daki Ternate kentinin 120 kilometre uzağında olduğu kaydedildi.

Depremin ardından verilen tsunami alarmı yaklaşık 1 saat sonra kaldırıldı. Richter ölçeğine göre 6.9 şiddetindeki bir deprem de Japonya'da meydana geldi.

Japonya Meteoroloji Ajansının açıklamasına göre TSİ 03.21'de meydana gelen depremden sonra tsunami alarmı verildi.

Depremin merkezinin Hokkaido adasının açıkları olduğu belirtildi. NHK televizyonu Hokkaido'dan görüntülere yer verdi, bu görüntülerde, binalarda belirli bir hasar göze çarpmadı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.