Güney Kore'de yük gemisi battı

Güney Kore'de yük gemisi battı
Güney Kore açıklarında erken saatlerde kimyasal madde yüklü bir geminin battığı bildirildi.

Güney Koreli sahil muhafazadan yapılan açıklamada, Estern Bright adlı geminin yerel saatle 04.20 sularında bir imdat sinyali gönderdikten sonra battığı ve 14 mürettebatın kayıp olduğu belirtildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.