Vali intihar saldırısında öldü
Yayınlanma:
Afganistan'ın başkenti Kabil yakınlarındaki Lagor'da yaşanan bir bombalı saldırı sonucu Vali Abdullah Vardak hayatını kaybetti.
Afganistan'daki Lagor Valisi Abdulllah Vardak, intihar saldırısı sonucu hayatını kaybetti.
İçişleri Bakanlığı Sözcüsü Zemeri Bashary, bombalı saldırı sonucu vali ve korumalarından birinin öldüğünü söyledi. Eyaletin emniyet müdürü Gulam Mustafa Mohseni, "Vali Vardak, ofisine gitmek için evinden çıkıyordu. İntihar bombacısını evinin yakınında bekliyordu. Vali, şoförü ile evden çıkarken saldırıya uğradı." dedi. Mohseni, saldırıyı kimin yapmış olabileceğine dair yorum yapmadı. Vali Vardak, eski kabine üyelerinden. Vali Vardak, son yıllarda saldırı sonucu ölen ikinci vali.
Afganistan'daki militanlar, hükümete karşı giriştikleri mücadelede üstdüzey isimleri hedef seçiyor.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.