Afganistan'daki patlamada Logar Valisi öldü
İki militan, başkent Kabil'in güneyinde bulunan Logar ili valisinin aracını uzaktan kontrollü kumanda bombası ile aracını evinin 500 metrelik mesafesinde patlattı. Logar valisi Abdullah Vardak 2 koruyucu ve şöfürü ile evden merkeze iş amacına çıkarken evinin yakınında militanlar tarafından aracı patlatıldı. Saldırı sonucunda vali dahil 4 kişi hayatını kaybederken 3 de yaralandı.
Kabil Emniyet Komutanı Eyüp Salengi, basına yaptığı açıklamada''uzaktan kontrol olan bomba patlatıldı ve sonuçta değerli Logar valisi 3 koruyucusuyla hayatını kaybetti'' dedi.
Abdullah Vardak Ruslar işgalı döneminde cihadi komutanı olarak birçok sene rejime karşı savaştı ve Karzai'nin yaptığı 2. cumhurbaşkanlık döneminde 4 sene Şehitler ve Sakatlar Bakanı olarak görev yaptı ve en son zamanlarda Logar valisi olarak görev yapmaya başladı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.