ABD'deki tren kazasında ölü sayısı 23

ABD'deki tren kazasında ölü sayısı 23
ABD'nin California eyaleti Los Angeles kenti yakınında dün banliyö treniyle yük treninin çarpıştığı kazada ölü sayısının 23'e yükseldiği bildirildi.

California Valisi Arnold Schwarzenegger, kazanın ertesinde yaptığı açıklamada, 135 kişinin yaralandığını, bunlardan 87'sinin halen hastanelerde bulunduğunu, 47'sinin de durumunun kritik olduğunu kaydetti. 
 
222 yolcu taşıyan ''Metrolink'' banliyö treni, ''Union Pasific'' şirketinin yük treniyle San Fernando Vadisinde çarpışmıştı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.