İran: ABD ile ticaret yapıyoruz

İran: ABD ile ticaret yapıyoruz
İran, ABD ile ticarette her hangi bir sınırlamanın söz konusu olmadığını bildirdi.

Ticareti Geliştirme Kurumu Başkan Yardımcısı Muhammed Rıza İzediyan, 4. Kalkınma Planı çerçevesinde İsrail dışındaki bütün ülkelerle ticaretin serbest olduğunu, özel ve resmi şirketlerin ABD de dahil tüm ülkelere ihracat yapabileceği gibi bu ülkelerden ithalatta da bulunabileceğini belirtti. 
 
İran'ın ABD'den ithalatının son yıllarda artış gösterdiğini ancak bunun Asya ve Avrupa ülkeleriyle kıyaslanamayacak kadar az olduğunu anlatan İzediyan, ?ABD ile ticaret, İran'ın dış siyaseti ve çıkarlarıyla çelişmiyor? dedi. 
 
İzediyan, ABD'ye ihracatın azalmasında ise ucuz ve kalitesiz Çin halılarının piyasaya girmesinin etkili olduğunu sözlerine ekledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.