'İran'ın nükleer programı tehdit değil'

'İran'ın nükleer programı tehdit değil'
Rusya Başbakanı Vladimir Putin'in, İran ve Rusya Parlamento Dostluk Grubunun İranlı başkanı Mehdi Senai ile görüşmesinde, İran nükleer programının bir tehdit olmadığını ve diyaloglarla çözüme kavuşabileceğini söylediği bildirildi.

Rusya Başbakanı Vladimir Putin'in, İran ve Rusya Parlamento Dostluk Grubunun İranlı başkanı Mehdi Senai ile görüşmesinde, İran nükleer programının bir tehdit olmadığını ve diyaloglarla çözüme kavuşabileceğini söylediği bildirildi.

Putin, Senai'nin de içinde yer aldığı Valday Uzmanlar grubuyla görüşmesinde, Rusya'nın İran aleyhinde ağır ambargo ve yaptırım kararlarına karşı olduğunu ve 5+1 grubu üyeleriyle meselelerin çözüme kavuşması yönünde çaba harcayacağını belirtti.

IRNA ajansında yer alan habere göre Rusya Başbakanı Putin, tek kutuplu dünya düzeni anlayışının yenilgiye uğradığını ve bu anlayışın uluslar arası sorunların çözümünde aciz kaldığını söyledi. Putin ayrıca İran nükleer programlarının UAEK ile anlaşmalı olarak denetime tabi olduğunun altını çizdi.

Vladimir Putin, Hazar Denizi Hukuki Statüsünün de belirlenmesi için çalışmaların ciddiyetle devam etmesi ve bir sonuca varılması gerektiğini vurguladı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.