Kardeşlik için 6 bin kilometre katedecek
Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Süreyya Köleoğlu'nu ziyaret eden Suriyeli öğretim üyesi, 2 ülkenin dost ve kardeş olduğunu dile getirdi.
Yahya Kaakeh, Türkiye ile Suriye arasındaki ilişkileri pekiştirmek adına Halep'ten yola çıktığını söyledi. Gezi boyunca bisikletiyle 6 bin kilometre pedal çevireceğini bildiren Kaakeh, yolculuğuna 'Barış Seyahati' adını verdiğini açıkladı.
Görüştüğü kişilere Türkiye ile Suriye'nin iki kardeş ülke olduğunu anlattığını belirten Kaakeh, bundan son derece mutlu olduğunu kaydetti.
Genel Sekreter Yardımcısı Süreyya Köleoğlu'nun kendisini ağırlamasından dolayı da onur duyduğunu ifade eden Kaakeh, Köleoğlu'na yazdığı barış mektubunu verdi. Köleoğlu da Kaakeh'e Antalya tanıtım kitabını hediye etti.
Kaakeh, yolculuğuna Mersin ve Hatay güzergâhında devam ederek Suriye'ye giriş yapacak.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.