UAEA: 'İran hala işbirliği yapmıyor'

UAEA: 'İran hala işbirliği yapmıyor'
Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (UAEA) İran'ın tartışmalı nükleer programı konusunda hala işbirliği yapmadığını bildirdi.

Ajans, "İran'ın işbirliği yapmaması nedeniyle araştırmanın durma noktasına geldiğini" kaydetti. Üstdüzey bir yetkili, "Tıkanıklık yaşıyoruz." dedi.

Ayrıca, gizli raporlara göre, İran, santrifüj sayısını da 3 bin 820'ye çıkardı. Bu rakam geçtiğimiz Mayıs ayında 3 bin 300'dü. Ancak BM'li üstdüzey yetkili, İran'ın atom bombası üretmekten uzak olduğunu söyledi. Tahran yönetimi, uranyumu sivil amaçlar nedeniyle zenginleştirdiklerini savunuyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.