Yemen'deki saldırıda 14 kişi öldü

Yemen'deki saldırıda 14 kişi öldü
Yemen'de ABD Büyükelçiliği yakınında bomba yüklü araçla düzenlenen saldırıda ilk belirlemelere göre 14 kişinin öldüğü bildirildi.

Bir güvenlik yetkilisi, 4'ü saldırgan, 6'sı Yemenli asker ve 4'ü yoldan geçenler olmak üzere toplam 14 kişinin öldüğünü açıkladı.

Ölenlerden 3'ünün Yemenli, birinin Hintli kadın olduğunu belirten yetkili, 3 askerin de yaralandığını kaydetti.

Ölü sayısının artmasından endişe ediliyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.