Kaplan, 1 kişiyi öldürdü

Kaplan, 1 kişiyi öldürdü
ABD'deki bir hayvanat bahçesinde, kafesinden kaçan kaplan 1 ziyaretçiyi öldürüp 2 ziyaretçiyi yaraladıktan sonra vurularak öldürüldü.

San Francisco Chronicle gazetesinin haberine göre, itfaiye müdürü Ken Smith, yaptığı açıklamada, kaplanın kentin hayvanat bahçesindeki kafesinden kaçtığını söyledi.

Smith, kaplanın 1 ziyaretçiyi öldürdüğünü, 2 ziyaretçiyi yaraladığını, daha sonra polisin kaplanı vurarak öldürdüğünü açıkladı.

Kaplanın kafesinden nasıl kaçtığı bilinmiyor.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.