Bush savaşta olduğunu hatırladı!

Bush savaşta olduğunu hatırladı!
ABD Başkanı George Bush, Yemen'in başkenti Sana'daki büyükelçiliklerine yönelik saldırının, ABD'nin terörle savaşta olduğunu hatırlattığını ifade etti.

Bush, Irak'taki ABD birliklerinin komutasını dün devreden General David Petreaus ile görüşmesinden sonra yaptığı açıklamada, bu teröristlerin amaçlarının öldürmek, ABD'yi sinirlendirmeye ve dünya üzerinde bulunduğu yerlerden geri çekilmesini sağlamaya çalışmak olduğunu söyledi.
    
Hükümetlere, terör konusunda yardım etmeye niyetli oldukları mesajını veren Bush, insanların hayatlarını normal sürmelerini istediklerini bildirdi.
    
Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada da, Yemen'de 16 kişinin öldüğü saldırının "El Kaide'nin izlerini taşıdığı" belirtildi.

AA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.