Rusya Türkiye'den memnun

Rusya Türkiye'den memnun
Medvedev:” Rusya ile Türkiye arasındaki ilişkiden memnuniyet duyuyoruz”

Rusya Devlet Başkanı Dmitri Medvedev, ülkesiyle Türkiye arasında mevcut ilişkilerden memnuniyet duyduğunu söyledi. Aralarında Türkiye'nin Moskova Büyükelçisi Halil Akıncı'nın da bulunduğu 12 ülkenin temsilcileri tarafından sunulan güven mektuplarını Kremlin'de kabul eden Medvedev, Türkiye ile Rusya arasındaki ekonomik, sosyal ve siyasi ilişkilerden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. 

Dimitri Medvedev, iki ülke arasındaki ilişkilerde yaşanan bu iyimser süreci Karadeniz'de de sürdürmek istediklerini sözlerin ekledi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.