Rusya Türkiye'den memnun
Yayınlanma:
Medvedev:” Rusya ile Türkiye arasındaki ilişkiden memnuniyet duyuyoruz”
Rusya Devlet Başkanı Dmitri Medvedev, ülkesiyle Türkiye arasında mevcut ilişkilerden memnuniyet duyduğunu söyledi. Aralarında Türkiye'nin Moskova Büyükelçisi Halil Akıncı'nın da bulunduğu 12 ülkenin temsilcileri tarafından sunulan güven mektuplarını Kremlin'de kabul eden Medvedev, Türkiye ile Rusya arasındaki ekonomik, sosyal ve siyasi ilişkilerden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Dimitri Medvedev, iki ülke arasındaki ilişkilerde yaşanan bu iyimser süreci Karadeniz'de de sürdürmek istediklerini sözlerin ekledi.
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.