3. kez ABD'ye gidiyor

3. kez ABD'ye gidiyor
İran Cumhurbaşkanı Mahmud Ahmedinejad, BM Genel Kurul toplantılarına katılmak üzere yarın ABD'ye gidecek.

Ahmedinejad, ziyareti kapsamında BM Genel Kurulunda konuşacak ve BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun ile bir araya gelecek.

Bazı ülke liderleriyle de görüşecek olan Ahmedinejad, çeşitli uluslararası kuruluşların toplantılarına da katılacak.
Ahmedinejad'ın, temaslarına ilişkin basın toplantısı düzenlemesi ve ABD'de yaşayan İranlılarla da bir araya gelmesi bekleniyor.

İran heyetinin vize başvurusuna geç cevap verilmesi, İranlı yetkililerin tepkisine neden olmuştu.

(AA)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.