Gazze-Mısır sınır kapısı 2 günlüğüne açıldı
Hamas'ın Haziran 2005'te bölgede kontrolü ele geçirmesinden bu yana çoğunlukla kapalı olan sınır kapısının; öğrenciler, umreden dönenler ve tıbbi ihtiyaçların karşılanması için açıldığı belirtildi. Mısırlı bir yetkili, bu sefer 3 bin kişinin sınırdan geçmek için kayıt yaptırdığını belirtti.
Hamas yetkilileri ise Suudi Arabistan'a umre ziyaretine gitmek için yaklaşık 650 kişinin geçişine izin verileceğini açıkladı. Sınır kapısından geçecekler arasında yurtdışındaki üniversitelerde öğrenim gören öğrenciler ve yurtdışında tedavi olan veya arayan hastalar olduğu kaydedildi.
Gazze-Mısır arasındaki sınır kapısı en son Ağustos ayının sonunda yine iki günlüğüne açılmıştı.
Gazze'yi abluka altında tutan İsrail, sadece o da kısıtlı olarak insani yardımların geçişine izin veriyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.