Moldova'da gençlerin gece dışarı çıkması yasaklandı
Kişinev Belediyesi'nin kararı ile 18 yaş altı gençlerin bu saatlerde gezmesi yasaklandı. Yasağın amacının ise ülkede yaygınlaşan ölüm, gasp, adam kaçırma, uyuşturucu, alkol ve bunun gibi olayların önüne geçmek amaçlı olduğu kaydedildi.
Kişinev Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre yasağa uymayan gençlerin gözaltına alınacağı sorgulanmasının ardından suçsuz bulunması halinde ailelerine teslim edilecek.
Kişinev belediyesinin açıklamasında anne ve babaların çocuklarının dışarıda olduklarından haberleri olduğu ama ne iş ile meşgul olduklarından haberlerinin olmadığı vurgulandı.
Bunun yanı sıra Moldova'da bulunan internet kafelere de talimat verilerek küçük çocukların kafeye girmelerinin yasaklandığı; yasağı ihlal eden işyeri sahipleri hakkında kanuni işlem yapılacağı açıklandı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.