ABD'de helikopter evin tepesine düştü

ABD'de helikopter evin tepesine düştü
ABD'nin Wisconsin eyaletinde bir helikopter evin tepesine düştü, iki kişi öldü.

Kenosha polis yetkilileri, evin çatısına düşen helikopterdekiler ölürken, hane halkında ölen-yaralanan olmadığını söylediler. 
 
Kazanın nedeni henüz bilinmemekle birlikte, kaza sırasında bölgede sis olduğu belirtiliyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.