Pakistan ABD uçağını düşürdü
Pakistan haber kanalları, uçağın düşme nedeninin henüz bilinmediğini duyurdu. ABD'ye ait insansız uçaklar, Pakistan'ın kuzeybatısında militanların bulunduğu hedeflere füze saldırıları düzenliyor, Pakistan bu saldırıları, ülkenin egemenliğinin ihlali olarak görüyor.
Pakistan hükümeti, sınırlarını ihlal eden tüm yabancı güçlere karşı, ordusuna vurma emri verirken, daha önce Pakistan sınırını ihlal eden 11 Amerikan askeri öldürülmüştü. Çatışmada 9 da Pakistan askeri öldü. Bugün düşen insansız ABD uçağının da Pakistan tarafından düşürülmüş olabileceği ihtimali kuvvetli görünüyor.
UÇAĞI PAKİSTAN ASKERLERİ DÜŞÜRDÜ
Pakistan'ın kuzeybatısında Güney Veziristan bölgesinde Pakistan askerlerinin, insansız bir uçağı düşürdükleri bildirildi.
Pakistanlı istihbarat yetkilileri, uçağın, Afganistan sınırı yakınında Celal Hel köyünde Pakistan askerleri tarafından düşürüldüğünü söyledi. Pakistan haber kanalları, bölgede ABD'ye ait bir insansız uçağın düştüğünü, uçağın düşme nedeninin ise henüz bilinmediğini duyurmuştu.
ABD'ye ait insansız uçakların, Pakistan'ın kuzeybatısında militanların bulunduğu hedeflere füze saldırıları düzenlediği belirtiliyor.
(AA)
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.