Rice ve Lavrov bir araya geldi
Yayınlanma:
Rice ve Lavrov, kriz sonrası ilk kez bir araya geldi.
ABD Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice ile Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, Rusya-Gürcistan krizinden sonra ilk kez New York'ta bir araya geldi. Görüşmeden sonra Lavrov, ''Kafkaslar'da anlaşmazlığımızı kabul ettik ama bu sorunu bir engel haline getirmemek konusunda anlaştık. Batı'nın ve başta da ABD'nin Gürcistan'a müdahale konusundaki çok hararetli tepkilerinden sonra pragmatizme dönmek biraz zaman alacaktır'' dedi.
-AA-
Dünya
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.