Rice ve Lavrov bir araya geldi

Rice ve Lavrov bir araya geldi
Rice ve Lavrov, kriz sonrası ilk kez bir araya geldi.

ABD Dışişleri Bakanı Condoleezza Rice ile Rusya Dışişleri Bakanı Sergey Lavrov, Rusya-Gürcistan krizinden sonra ilk kez New York'ta bir araya geldi. Görüşmeden sonra Lavrov, ''Kafkaslar'da anlaşmazlığımızı kabul ettik ama bu sorunu bir engel haline getirmemek konusunda anlaştık. Batı'nın ve başta da ABD'nin Gürcistan'a müdahale konusundaki çok hararetli tepkilerinden sonra pragmatizme dönmek biraz zaman alacaktır'' dedi.
-AA-

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.