Gül, Ban Ki-mun ile görüştü

Gül, Ban Ki-mun ile görüştü
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 63. dönem Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu görüşmeleri çerçevesinde BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun ile görüştü.

Dışişleri Bakanı Ali Babacan'ın da katıldığı görüşmenin başında görüntü alınmasına izin verildi. 

Ban'ın bürosunda yapılan görüşmede, Genel Sekreterin siyasi işlerden sorumlu yardımcısı Lynn Pascoe, Türkiye'nin BM Daimi Temsilcisi Büyükelçi Baki İlkin, Dışişleri Bakanlığı Müsteşarı Büyükelçi Ertuğrul Apakan da hazır bulundu.(CİHAN)

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.